Glamurozni satovi


sat 1

Glomazni  satovi su postali „in“ aksesoar. Ne samo da su praktični i jedna dobra investicija, već  su potpuno  u trendu   i definitivno mogu dodati  veću dozu stila vašoj  garderobi!

sat 2 sat 3 sat 4

Ogromni satovi su savršeni za one sofisticirane, moderne, zauzete i zabavne dame, koje žele da budu u trendu..

Satovi već neko vreme nisu samo nešto što nam pokazuje vreme, oni su modni dodatak koji prati trendove i koji se kombinuje s odećom.

In su modeli kod kojih je glavni deo okružen dijamantima, ili bar njihovom imitacijom. Glamurozni i atraktivni.  Narukvica je po vašem izboru, a posebno je moderan u obliku lanca s većim ili manjim privescima različitih oblika. Ponovno su u trendu retro satovi s kombinacijom zlatne i srebrne boje.

sat 5S druge strane za žene su danas must have i tipovi satova koji su pre uglavnom bili muški dizajn. To su veći satovi s tehničkim dodacima, koji su uz malo varijacije prilagođeni ženama i idu čak i uz haljine. A ako je sat široke narukvice bez obzira koje boje tada ste izabrali top model sezone.

sat 6 sat 7 sat 8 sat 9 sat 10Izvor: majachats.rs

One thought on “Glamurozni satovi

  1. * TELL HIM THAT I LOVE HIM *
    ———————————–
    * Kličite, nebesa, veseli se, zemljo, podvikujte, planine, od veselja; jer Bog teši narod svoj, On je milosrdan nevoljnima * Dobrota Bozja nije nestala, milosrđe Njegovo nije presušilo * Oni se obnavljaju svako jutro…
    ———————————–
    * Hello,I love you * Jeste,vi ste jedan dobri narod Božiji * Wish You Were Here * Bad To The Bone * Verovanje vaše,vama pomaže * The Letter * We Will Rock You * Thank You * Verovanje vaše,vas isceljuje * On The Road Again * Veruj Boga i Hrista,pa ćeš se spasti i ti i dom tvoj * Rock and Roll * Nights in White Satin * Light My Fire * Dobar je Bog * Roadhouse Blues * Whole Lotta Love * L.A Woman * Sympathy For The Devil * Šta nam može učiniti čovek,kada s nama je Bog * Walk this Way * Smoke On The Water * House of the Rising Sun * Pinball Wizard * Bog s tobom * Let it Rain * Let it Snow * Jerusalem,moga srca istinski dom,tvoje ime je zauvek milo meni * Dust in the Wind * Peace Of Mind * Piece of My Heart * All Right Now * Ovo napisao,sluša,i pročitao je spasen i isceljen Bogom Isusom Hristom * Glory to Lord Jesus Christ *
    ———————————–
    * Svoga duha daj nam Bože,jer utešitelj je On, čiji dodir trebamo * Svoga duha daj nam Bože,neka oseti svako srce sad,dodir duha tvog,silni Bože,daj nam Svetog Duha * Ne vidi se,nečuje se,ne znaš mu put,a deluje,On svedoči silno,nevolje teši,pokriva sud i daje nam mir * Svoga duha daj nam Bože,jer utešitelj je On,čiji dodir trebamo * Svoga duha daj nam Bože,neka oseti svako srce sad,dodir duha tvog,silni Bože,daj nam Duha Svetog,neka oseti svako srce sad,dodir duha tvog,silni Bože,daj nam duha,izlij duha svog,duha daj nam Bože,daj nam duha svog *
    ———————————–
    * Ne plači ti,jer živ je On,i neka tuga nestane * Za svaki greh,platio je On sam,na sebe uzeo naš je krst,i prolio je svoju krv za nas,da živimo večno mi * On ustao iz groba je,dao nadu nam,stog raduj se * Ne plači,samo veruj,svoje drage srešćemo * Bol,jad,smrt,tuga,nestaće,jer znam da je On ustao,sad znam da je moj Isus živ *
    ———————————–
    * Mas amor,mas poder,mas de ti en mi vida,mas amor,mas poder,mas de ti en mi vida * Itjalabare kon todo mi Corazon,itjalabare kon todo miser,itjalabare kon todas mi ferca,porqeres mi Senjor,eres mi Dios,porqeres mi Senjor,eres mi Dios *
    ———————————–
    * Naše slabosti i boli,na sebe je uzeo,poneo je našu kaznu da bi smo imali mir,isceliše nas rane Njegove * Samo po krvi toj,mi slobodni smo * Slomi sve svoje lance u ime Hristovo *
    ———————————–
    *** Isus ***

    * Ja sam hleb života * Rec Božija * Hristos * Prorok * Ja sam istinsko vino * Mesija * čovek * Sin čovečiji * Ja sam svetlo sveta * Ja sam sin Božiji * Kamen ugaoni * Ja sam Dobri Pastir * Učitelj i Gospod * Ja sam put,istina i život * Ja sam vrata * Ja sam uskrsnuce * Ja sam koren i rod Davidov,i sjajna zvezda jutarnja * Ja sam živ * Duh * Ja sam Alfa i Omega,prvi i poslednji,Početak i Kraj * Koji jeste i koji beše i koji će doći,Svemogući * I ja sam u tebi *
    ———————————–
    * The Lord bless you and keep you * The Lord make his face shine on you and be gracious to you * The Lord turn his face toward you and give you peace *
    ———————————–
    Psalm 103,136 and 45:1,2

Ostavite odgovor

